Strategie online marketingu najde cestu k zákazníkům

V rámci strategie online marketingu k sobě neskládáme standardizované balíčky z ceníků. Máme pro vás neobyčejné nápady šité na míru vaší firmě, které vedou k neobyčejným výsledkům.

Pomůžeme vašim produktům a službám najít cestu k zákazníkům. Víme jak na to.

Jak vám pomůže strategie online marketingu?

Uděláme vám jasno

Zhodnotíme, jak si na internetu vedete. Od samotné značky, až po produkty.

Zhodnotíme aktuální nástroje

Zkontrolujeme všechny vaše webové stránky, reklamní kampaně i procesy.

Proklepneme konkurenci

Na vaší konkurenci nenecháme nit suchou. Využijeme její slabé i silné stránky.

Nastavíme odpovídající cíle

Ani příliš nízké, ani příliš vysoké. Stanovíme je tak, aby odpovídaly vašim schopnostem.

Dostanete plán, jak cíle splnit

Prozradíme co a jak provést + kolik do jednotlivých kanálů investovat.

Rychle proveditelná zlepšení

Doporučíme sadu rychlých úprav, které můžete provést ihned, s okamžitým efektem.

Jak probíhá strategie online marketingu?

^

1. Pochopíme vás

Podrobně se s vaší firmou seznámíme, abychom pochopili, jak fungujete.

^

2. Řeknete nám to důležité

Na schůzce a v online dotazníku nám předáte potřebné informace k práci.

^

3. Zpracujeme analýzu

Z dat dotazníku vytvoříme analýzu. Analýza online marketingu bude středobod našeho dalšího setkání.

^

4. Sejdeme se u Vás

Analýzu prodiskutujeme a vy poté stanovíte, které části (a kdy) budou realizovány.

^

5. Odstartujeme realizaci

Ať po nás chcete realizaci, nebo jen odborný dohled, teď je okamžik, kdy s nimi začínáme.

^

6. Ohlédneme se zpět

Zhodnotíme výsledky a nová data promítneme do dalších postupů.

Jak analýza online strategie vypadá v praxi?

Definice všech cílů

Víme, čeho chceme s projektem dosáhnout i jaké cílové skupiny oslovit. Známe svoje finanční a kapacitní limity.

Zhodnocení a plán

Vyhodnotíme trh, současné možnosti a stanovíme strategii pro dosažení cílů a budování značky.

Realizace strategie

Na scénu přichází obsahová strategie vč. redakčního plánu, SEO – optimalizace pro vyhledávače, reklamní strategie i plán komunikace na sociálních sítích.

Jak to vidíme my?

Luba Sychra

jednatel
Webona s.r.o.

„První naše strategie online marketingu byla vytvořena právě pro Svatbonu. Od roku 2017 se díky ní vypracovala na dvojku mezi svatebními magazíny v roce 2019, s ambicemi na mety nejvyšší pro příští období.

Na základě strategie online marketingu tvoříme (zejména pomocí copywritingu) hodnotný obsah, který díky SEO – optimalizaci pro vyhledávače zajišťuje magazínu návštěvnost z vyhledávačů a zajímavé příjmy z reklam. Prostřednictvím reklamy na Facebooku pak komunikujeme s cílovou skupinou, která poskytuje hodnotná data pro spolupráci se svatebními dodavateli.“