Reklama na Facebooku osloví přesně definované publikum

Oslovte jen a pouze vaši cílovou skupinu. Reklama na Facebooku umí pracovat s přesně definovaným publikem.

Nadiktujte si, jakému člověku se vaše reklama zobrazí a kdy!

Jak pomáhá reklama na Facebooku?

Vymazlíme váš profil

Vyladíme a nastavíme ho do posledního detailu.

Vytvoříme zajímavý obsah

Připravíme atraktivní obsah, který zákazníky osloví. Budete vidět.

Najdeme vaše zákazníky

Nestřílíme slepými. Oslovíme pouze vaši cílovou skupinu.

Komunikujeme se zákazníky

Umíme se zapojit do diskusí a sbírat podněty pro další rozvoj.

Budujeme značku

Pomůžeme vybudovat a posilovat značku vaší firmy.

Podporujeme marketingové akce

Zajistíme podporu akcím, sezónním nabídkám a živým tématům.

Jak obvykle probíhá reklama na Facebooku?

^

1. Stanovíme cíle

Na úvodní schůzce nastavíme cíle a úvodní tříměsíční testovací období.

^

2. Nastavíme vše potřebné

Ke startu připravíme veškeré zázemí. Nastavíme profil, obsah i reklamy.

^

3. Najdeme vaše zákazníky

Zacílíme na publikum, které nejlépe odpovídá vaší cílové skupině.

^

4. Spustíme reklamy

Spustíme reklamy a kombinujeme je s komunikací dle smluveného plánu.

^

5. Optimalizujeme

Zkoušíme různé verze reklam a ty skvělé z nich dále podporujeme.

^

6. Reportujeme a ladíme

Nastavenou komunikaci ladíme, výsledky průběžně hodnotíme a reportujeme.

Jak reklama na Facebooku pomáhá v praxi?

(srovnání let 2018/2019)

o 280 % více uživatelů

z regionu, najde z Facebooku cestu na e‑shop.

50% navýšení

objednávek na základě reklam na Facebooku.

11 000 zákazníků

z regionu oslovíme každý měsíc.

Co na to klient?

Ing. Zbyněk Myšák

ředitel
ZOPOS a.s.

Spolupráce se společností Webona je na vysoké úrovni. Vzhledem k přiměřené velikosti firmy oceňuji zejména osobní přístup a řešení našich specifických potřeb.

S úrovní, vzhledem a i jednoduchostí obsluhy webu jsem naprosto spokojen. Mimo tvorby webu nám jsou nápomocni i při řešení marketingu. Rádi spolupracujeme s firmami, kde se lidi nemění každý měsíc.“

Jak to vidíme my?

Luba Sychra

jednatel
Webona s.r.o.

„Chlenské maso je (i u nás ve firmě) oblíbené pro svoji chuť, kvalitu a původ. Ve jménu „boje“ proti levným, méně kvalitním masům z obchodních řetězců pomáháme chlenské produkty dostat k zákazníkům.

Protože jsme limitování rozvozovými trasami a umístěním podnikových prodejen, je reklama na Facebooku přímo ideálním způsobem, jak je efektivně oslovit.“