Integrace na informační systémy

Naše integrace na informační systémy spoří drahocenný čas a zefektivní vnitrofiremní procesy.

Ušetřete čas Vašich lidí a zrychlete Vaše procesy!

Proč zvolit integrace na informační systémy od Webony?

12 let zkušeností

Weby, e‑shopy i aplikace třetích stran jsme už propojili s nespočtem informačních systémů.

Zvládneme různé technologie

Napojíme WordPress, systém programovaný na zakázku, případně rozšíříme váš stávající. Výzvy nás baví.

Naše řešení šetří čas

Při integraci v plném rozsahu administraci e‑shopu téměř nevyužijete. Vše řídíte z informačního systému.

Efektivní synchronizace

Přenosy probíhají tak, aby data byla maximálně aktuální, ale zbytečně nezatěžovaly váš systém.

Důkladné zabezpečení

Uvědomujeme si nutnost zabezpečení dat. Dbáme na maximální bezpečnost bez ohledu na technologii.

Zákaznická podpora

Mnoho informačních systémů známe nejen za oponou, ale i jako uživatelé – umíme tak poradit.

Jak obvykle probíhá integrace na informační systémy?

^

1. Pochopíme vás

S vaší firmou se seznámíme ze všech pohledů potřebných pro tvorbu integrace. Zajímají nás nejen procesy, ale např. účel každého úkonu od objednaní až k expedici. A nejen to! Když se s námi o tyto informace podělíte, bezpěčně pak víme, co a kam chcete přenášet a zda Váš IS podporuje potřebnou komunikaci.

^

2. Specifikace a cenotvorba

Připravíme specifikaci propojení. V ní jsou popsány všechny procesy, které se integrace týkají a to, jak bude propojení fungovat. Specifikace slouží jako dokument, ve kterém je exaktně popsáno, jak komunikace probíhá, kdo je za co zodpovědný a jak se přenos chová. Díky ní můžeme stanovit předopkládaný termín a cenu.

^

3. Výroba

Poté co propojení schválíte k realizaci, začneme pracovat na jejím technickém řešení. Výstupem této fáze je hotový integrační můstek v souladu se specifikací. V této fázi si průběžně ověřujeme, že se u vás oproti specifikaci nic nezměnilo – tedy že vám dodáme skutečně to, co potřebujete.

^

4. Testování

Když je dílo hotovo, provedeme společně na základě specifikace testování integrace. To je úkol hlavně pro vás, protože vy nejlépe znáte procesy ve vaší firmě a víte, co, jak a kam, nebo odkud, se má přenášet. Neznamená to ale, že bychom předtím sami netestovali. To ne! S vaším testováním vám pomůžeme, protože integrace je hlavně o spolupráci všech stran. Pokud objevíme, že něco neprobíhá dle vašich představ, zapracujeme změnu a znovu otestujeme.

^

5. Spuštění

V případě, že testování proběhlo úspěšně, nic nebrání v nasazení do ostrého provozu. Stanovíme si den D a následně vše spustíme. Od této chvíle začíná pracovat integrační můstek efektivně ve váš prospěch.

^

6. Průběžný monitoring

Spuštěním to pro vás možná skončilo, ale ne pro nás. Protože si uvědomujeme, že integrace je nejen složitý mechanismus, ale hlavně nástroj, který vám má šetřit čas, a to se děje jen v případě, že skvěle funguje, nasazujeme na každou námi spravovanou integraci tzv. monitoring – sledujeme, zda vše probíhá ve stanovených intervalech a úspěšně. Pokud ne, zasáhneme. Často dříve, než si toho stihnete sami všimnout.

Na jaké informační systémy se napojujeme nejčastěji?

Umíme navrhnout a zrealizovat propojení s libovolným informačním systémem

Pokud umí nějakým způsobem komunikovat s okolím, což je obvyklá funkce moderních informačních systémů. S integrací ovšem nemusíte „házet flintu do žita“ ani když máte starší, nebo „exotický“ systém.

Napište nám, abychom zjistili, zda můžeme efektivní a smyslupné propojení nabídnout i vám!

Jak integrace na informační systémy vypadá v praxi?

Napojení na informační systém šetří čas v Global Nutrition

Integrační můstek v základní konfiguraci, kdy dochází k přenosu informací o produktech, objednávkách a změnách stavů objednávek, zákazníkovi šetří mnoho drahocenného času. Při používání takto navrženého integračního můstku nemusí vůbec obsluhovat e‑shop z administrace, ale vše řídí z informačního systému. Jednoduché a efektivní.

Co na to klient?

Bc. Radek Mačát, MBA

obchodní ředitel
Global Nutrition s.r.o.

„Spolupráce se společností Webona probíhala na vysoce profesionální úrovni. Od technického zadání e‑shopu, přes sestavení wireframů až po vlastní tvorbu webu. Celý tým nám byl nadstandardním partnerem i v otázkách internetového marketingu.“

Jak to vidíme my?

Tomáš Kavalek

jednatel
Webona s.r.o.

„Realizace integrace e‑shopu collamedic.cz s informačním systémem byla u zákazníka Global Nutrition ukázkou toho, jak to vypadá, když je spolupráce ideální. Na straně zákazníka jsme dostali přiděleného člověka, který měl velké zkušenosti s používaným informačním systémem, takže jsme velmi efektivně a agilně realizovali napojení, což mělo za výsledek rychlé dodání integračního můstku s požadovanou funkčností bez jakýchkoliv zbytečných chyb.