Analýza online marketingu pomůže odstranit profesionální slepotu

Dobrá rada nemusí být vždycky drahá. Analýza online marketingu vám pomůže na internetu objevit nové příležitosti a vsadit na správné karty.

Nepřešlapujte na místě a získejte návod, jak začít více prodávat vaše produkty a služby.

Jak analýza online marketingu pomůže?

Uvědomíte si situaci firmy

Objevíte, jak si vaše firma v „různých koutech“ internetu vede a proč.

Poznáte nástroje konkurence

Zjistíte, co konkrétně dělá vaše konkurence jinak, a jak se jí to daří.

Zjistíte,co zákazníci hledají

Díky analýze klíčových slov váš web nabídnete jako řešení jejich dotazů.

Najdeme obchodní příležitosti

Najdeme pro vaši firmu více možností, kde můžete začít vydělávat.

Nastavíte odpovídající cíle

Správně nastavené cíle musí odpovídat vašim schopnostem.

Dostanete návod, jak cíle splnit

Prozradíme co, jak a kdy provést + kolik do aktivit investovat.

Jak probíhá analýza online marketingu?

^

1. Pochopíme vás

Podrobně se s vaší firmou seznámíme, abychom pochopili, jak fungujete.

^

2. Řeknete nám to důležité

Na schůzce a v online dotazníku nám předáte potřebné informace k práci.

^

3. Zpracujeme analýzu

Z dat dotazníku vytvoříme analýzu, která bude středobod našeho dalšího setkání.

^

4. Sejdeme se u Vás

Analýzu prodiskutujeme a Vy poté stanovíte, které části (a kdy) budou realizovány.

^

5. Odstartujeme realizaci

Ať po nás chcete realizaci, nebo jen odborný dohled, teď je okamžik, kdy s nimi začínáme.

^

6. Ohlédneme se zpět

Zhodnotíme výsledky a nová data promítneme do dalších postupů.

Jak analýza online marketingu vypadá v praxi?

Analýza trhu a situace

Odpověděli jsme, kdo jsou naši zákaznici, kde se pohybují, a jak je oslovit. Prozkoumali jsme,  jak si v online marketingu vedeme my i konkurence.

Analýza klíčových slov

Zjistili jsme, co zákazníci vyhledávají, abychom jim v budoucnu mohli ve výsledcích vyhledávání  „nabídnout“ náš web.

Konkrétní doporučení

Předložili jsme soubor odůvodněných a konkrétních doporučení, vedoucích k okamžitým i pozvolným zlepšením.

Co na to klient?

Bc. Radek Mačát, MBA

obchodní ředitel
Global Nutrition s.r.o.

„Spolupráce se společností Webona probíhala na vysoce profesionální úrovni. Od technického zadání e‑shopu, přes sestavení wireframů až po vlastní tvorbu webu. Celý tým nám byl nadstandardním partnerem i v otázkách internetového marketingu.

Jak to vidíme my?

Luba Sychra

jednatel
Webona s.r.o.

„S týmem Global Nutrition spolupracujeme ve Weboně moc rádi, protože mají neutuchající chuť všechny své projekty rozvíjet. Byla to právě analýza online marketingu, díky které jsme mohli spolupráci navázat a později rozšiřovat nejen v rámci tvorby e‑shopů na míru.