Copywriting – tvorba textů, které vyniknou

Nemlátíme prázdnou slámu. V rámci copywritingu dodáme atraktivní texty, které si vaši zákazníci s gustem přečtou.

Nabídněte svým zákazníkům unikátní obsah, který jim napoví, že jsou v těch správných rukou!

Jak vám pomůže copywriting – tvorba textů?

Témata, o která zákazníci stojí

Víme co psát. Měříme, co vaši zákazníci hledají, a pak navrhneme obsah šitý na míru.

Web si zamilují vyhledávače

Obsah, který vám dodáme je už „z výroby“ optimalizován (SEO friendly).

Poctivý a atraktivní obsah

Na nic neříkající SEO bláboly zapomeňte. Naše obsahy jsou poctivé a mají hodnotu.

Formu přizpůsobíme čtenářům

Našemu obsahu lidé rozumí. V obsahu PPC reklamy a v technickém návodu je sakra rozdíl.

Posílíme důvěru zákazníků

Naše texty vašim zákazníkům skutečně pomohou. Budou mít správný pocit, že jim rozumíte.

Texty nezestárnou

Texty umíme průběžně ladit, aby byly živé. Třeba, když se z peřiňáku stane časem komoda.

Jak obvykle probíhá copywriting – tvorba textů?

^

1. Pochopíme vás

Podrobně se s vaší firmou seznámíme, abychom pochopili, jak fungujete.

^

2. Zjistíme, co vaše zákazníky zajímá

Výzkumem odhalíme, co vaše zákazníky zajímá. Pak můžeme začít tím pravým ořechovým.

^

3. Nastavíme tón, formu a rozsah komunikace

Tím budeme vědět co a jak. Budeme mít plán, ať nás čeká celá obsahová strategie, nebo „jen“ několik řádek.

^

4. Vybereme ty pravé copywritery

Každý náš copywriter je talent na něco jiného. Váš text zpracuje ten, který tématu rozumí.

^

5. Tvoříme společně s vámi

My tvoříme, vy schvalujete. Nejprve osnovu, pak koncept a poté finální provedení.

^

6. Publikujeme, ladíme, předáváme

O váš obsah se můžeme průběžně starat, nebo zaškolit vaše zaměstnance do péče o něj.

Co přináší copywriting – tvorba textů v praxi?

(srovnání let 2018 a 2019)

189% navýšení

celkového počtu uživatelů magazínu.

100% navýšení tržeb

dosažených prostřednictvím webu.

10x více

vstupních stránek z vyhledávačů.

o 30 % více času

stráví uživatelé v magazínu.

Jak to vidíme my?

Luba Sychra

jednatel
Webona s.r.o.

„Na počátku tvorby špičkového obsahu je analýza online marketingu, včetně analýzy klíčových slov. Obojí je základem pečlivě připraveného redakčního plánu. Podle cílové skupiny a témat jsme už před prvními texty stanovili, tón a formu komunikace. Tedy to, jak svatební blog Svatbona mluví, i co od ní čtnáři čekají. Poté „jen“ stačilo vybrat z našeho týmu vhodné copywritery a začít psát.“