Marketing pro malé firmy

Využijte našich zkušenosti, které vás nakopnou správným směrem. Marketing pro malé firmy nemusí být divokou jízdou.

Dobré nápady v prodeji a marketingu nemusí být drahé. Od názvu značky, přes vylepšení prodejního modelu, nebo marketingové komunikace.

Kdy se vám může hodit marketing pro malé firmy?

Potřebujete „markeťáka“

Třeba, když jste moc „malí“ na to, abyste měli stálého marketingového pracovníka, ale zároveň si nemůžete dovolit marketing ignorovat. Nebo jen na „čas“, než schopného pracovníka seženete.

Potřebujete nápady

Máte pocit, že vám vlastní nápady došly, nebo je nevidíte jako „dost dobré“. Pro případy, kdy trpíte profesionální slepotou, a nebo se prostě jen konečně potřebujete pohnout z místa.

Potřebujete víc rukou

Ve chvílích, kdy bojujete na více frontách. V situacích, kdy máte vlastních lidí málo (třeba jen dočasně), a nebo jim potřebujete zrovna teď svěřit důležitější úkoly.

Co vám přinese marketing pro malé firmy od Webony?

Nezkreslený pohled

Profesionální deformace je prevít. Brání, aby se na sebe podnikatel občas podíval očima zákazníka. My Vám pomůžeme vidět klíčové detaily, které stojí za to vyřešit

Inspiraci zkušenostmi

V různě velkých firmách jsme se podíleli na nastavování akcí, prodejních modelů, řízení obchodníků, i spoustě marketingových kampaní. Jsme si jistí, že „něco do krámu“ se rozhodně bude hodit i vám.

Neotřelé pohledy

Na svět kolem sebe se snažíme dívat z mnoha různých stran a úhlů pohledu. Často pak stačí už „jen“ uhodit hřebíček na hlavičku.

Zajímavé nápady

Dobré nápady skutečně nemusí být drahé. Úspěšně máme za sebou tvorbu reklamních sloganů, pojmenování produktů a dokonce i několika značek (včetně té naší).

Nejlepší formu spolupráce

Dokážeme působit v roli externích „zaměstnanců“ na poli marketingu/obchodu, v režimu dlouhodobých pravidelných setkávání i v rámci jednorázové konzultace.

Nadšené spojence

Každý projekt, do kterého se pustíme, přijímáme za svůj. Od té chvíle už v tom nejste sami, protože začíná být i náš.

Jak obvykle probíhá marketing pro malé firmy?

^

1. Osobně si promluvíme

Na první nezávazné schůzce se podrobněji seznámíme s Vaší firmou. Osobně se poznáme a zjistíme, zda Vám můžeme být něco platní a jestli mezi námi funguje ta „správná chemie“.

^

2. Předáte nám „majitelské zadání“

Zadání ke své práci dostaneme od Vás. Na jeho základě se domluvíme na rozsahu potřebných prací, její formě, času a konkrétních výstupech, které od nás obdržíte.

^

3. Pracujeme a dodáváme

V domluveném rozsahu pro vás odvádíme práci. Forma je různá. Může se jednat o konkrétní zpracování dokumentu, pravidelné setkávání, nebo „dodání nápadů“.

Jak marketing pro malé firmy může vypadat v praxi?

Analýza marketingového působení společnosti STATING s.r.o.

Managementu firmy jsme „odtajnili“, jak společnost komunikuje směrem k různým skupinám svých zákazníků.

Nechybělo hodnocení aktuálního marketingového mixu, používáných nástrojů a kampaní.

Konkrétním výstupem byl v tomto případě seznam doporučení, které části je v současném marketingu společnosti vhodné řešit.

Co na to klient?

Ing. Pavel Hurych

jednatel, výkonný ředitel
STATING s.r.o.

„Je pro nás důležité, abychom věřili, že naše kroky, které ve firmě děláme, dávají dohromady ten správný smysl. Snažíme se, jak nejlíp umíme. Jako každý, ale máme určitá omezení. Nevíme, jestli oslovujeme ty správné lidi, jestli jsme jim srozumitelní přesně tak, jak chceme.

Když jsem společnost Webona oslovil, očekával jsem, že se dozvím, jak dobře se trefujeme do cílové skupiny a jak se nám daří být čitelní. Výstupy z analýzy od Webony byly konkrétní, trefné a dávají velmi dobrý základ pro práci, která nás čeká.

Ačkoliv jsme na začátku naší spolupráce, oceňuji dobrý přístup ke spolupráci. Vážím si toho, jak velký důraz klade pan Sychra na konkrétnost zadání a vyjasnění toho, co chceme.“

Jak to vidíme my?

Luba Sychra

jednatel
Webona s.r.o.

„Analýza marketingového působení pro společnost STATING s.r.o. šla tou méně tradiční cestou. Se zákazníkem jsme se totiž záměrně domluvili, aby nám veškeré své marketingové materiály a plány představil až po zpracování analýzy.

Díky tomuto opatření jsme měli 100% jistotu, že firmu „poprvé“ uvidíme stejně, jako její zákazníci.

Poznatky, které jsme společně získali, budou základním stavebním kamenem v dalších marketingových aktivitách zákazníka.“